A népszerű üdítőital gyártó márka ősszel megújította két klasszikus ízvilágú italának a dobozát és a recepttúráján is változtatott egy keveset, hogy még ízletesebb legyen az ital.
A XIXO az őszi megújulás jegyében változtatott az Orange és a Lemon italok külső csomagolásán, pixeles köntösben öltöztek, hogy már messziről fel lehessen őket ismerni a boltok polcain.
A XIXO az őszi megújulás jegyében változtatott az Orange és a Lemon italok külső csomagolásán, pixeles köntösben öltöztek, hogy már messziről fel lehessen őket ismerni a boltok polcain.
A két citrusos ízvilágú ital ráadásul ízében is megújult, hogy még frissítőbb legyen az őszi napokon is. Az italok már tartósítószer nélkül, gyümölcscukorral készülnek.
Az italok a megszokott 250 ml-es aludobozos kiszerelésben kaphatóak, melyeket végtelenszer újra lehet hasznosítani, amennyiben szelektíven dobjuk őket a kukába. Nemrégiben indult a Hell Energy HelloAlu! elnevezésű kampánya, melyről korábban már írtunk.
A sussexi hercegné arról beszélt tiniknek, hogy őt bántják a világon a legtöbbet