Idén ősszel újabb jótékonysági akciót indít útjára a Procter&Gamble, a Magyar Vöröskereszttel együttműködésben, hogy segítséget nyújtsanak a hazai rászoruló családok számára.
A Márkák, melyekre számíthat elnevezésű országos kampány során minden megvásárolt P&G termék után 1 adománytermék jut el a Magyar Vöröskereszthez, amely a nehéz helyzetbe került családokat támogatja országszerte.
A Márkák, melyekre számíthat elnevezésű országos kampány során minden megvásárolt P&G termék után 1 adománytermék jut el a Magyar Vöröskereszthez, amely a nehéz helyzetbe került családokat támogatja országszerte.
Az október 1. és november 11. közötti időszakban zajló kampányban minden megvásárolt Ariel, Always, Jar, Lenor, Pampers, Head&Shoulders, Pantene és egyéb termékek után egy adományterméket biztosít a Vöröskereszt számára.
A program célja, hogy a fogyasztók bevonásával együtt további legalább tízmillió forint értékű termékadomány gyűljön össze a rászorulók számára. Az elmúlt időszakban is több millió forintnyi adománnyal segített a rászorulóknak a vállalat, most Te is kiveheted a részedet.
Kik azok a gyepfehérítők? - Papp Noémi: A gyepfehérítők titka (könyvajánló)