A márka számára évek óta fontos, hogy olyan termékekkel rukkoljon elő, melyek nem csak megfelelő minőségűek, de a csomagolásaik a fenntarthatóság jegyében készüljenek, mely most egy új szintre lép.
A Procter & Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása már elérhető hazánkban is, ezek pedig az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló termékek.
A vásárlók ezentúl utántölthetik kedvenc hajápolási termékeiket, így csökkenthetik a műanyagfogyasztásukat.
Ennek a rendszernek köszönhetően a márka idén több mint 300 000 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását, ezzel pedig egy újabb kitűzött célt ér el a vállalat. Az új alumínium palackok akár 5 évig is újratölthetőek, ezen felül pedig nagyon csinos, színes kivitelt kaptak.
David Beckham lovagi címet kap Károly királytól, Victoria pedig Lady Beckham lesz