A napokban jelentette be indulását egy új divatmárka a hazai piacokon, melynek tervezője a magyar-uruguayi származású Montero Antonia.
A dizájner a svéd stílus inspirálta, melyet elsősorban a minimalizmus és a letisztultság jellemez.
Az új márka, a
Nord7 legfrissebb darabjai már megvásárolhatóak a márka webshopjában, köztük a magyar lány különleges pulóver-kollekciója is, mely a
Line nevet kapta. A darabokat a svéd letisztultság és minimalizmus jellemez, ezáltal jól kombinálhatóak a darabok. A márka ruhái elsősorban a fiatalabb generáció számára kínál hordható darabokat, de természetesen bárki viselheti őket.
A márka ötlete még 2014-ben született meg, ugyanis ebben az időben Antonia több alkalommal is járt Svédországban. A lány így mesélt élményeiről:
A párom, Philip volt az, aki először mutatta meg nekem Svédország szépségeit - ő egyébként a brand marketing és sales menedzsere is. Ekkor született meg a fejemben a márka ötlete. Annyira lenyűgözött az ország és kultúrája, hogy azóta többször is visszautaztam már inspirációért a terveimhez. A márka első pulóver-kollekciójának a Line-nak fő jellemzője a letisztultság és a finom részletek megjelenése, fekete-fehér és pasztellszínekben. A pulóverek anyaga háromfalas, vastag pamut, amely praktikus viselet a téli hidegben.
A tervező kollekciója három különböző blokkból áll: a kislányos, nőiesen színes, a laza és sportos, valamint a street fashion irányzat is. A termékek kézzel készültek és egyedi darabok.
David Beckham lovagi címet kap Károly királytól, Victoria pedig Lady Beckham lesz