Több ízben is kaphatóak.
Szinte folyamatosan változik a borok trendje, de már mindig nagyon népszerűek nyáron a rosé italok, melyeket például fröccs formájában fogyasztanak sokan. A BB márka idén szeretett volna a fiatalabb generációnak kedvezni, éppen ezért a #YOLO névvel egy új borcsaládot dobott a piacra. A YOLO - Csak egyszer élsz manapság nagyon népszerű életfelfogás, mely szerint éld meg a pillanat örömét és ragadd meg a mostban rejlő lehetőséget. A BB - bárhol és bármikor borok szintén ezt az életérzést szeretnék közvetíteni.
Ennek megfelelően a #YOLO borok akvarell hatású illusztrációkkal vannak ellátva, ráadásul olyan megkapó fantázianeveket kaptak, mint a Léhűtő, a Szívtipró vagy éppen a Lazító. Válaszd ki a számodra legmegfelelőbbet és élvezd ki minden pillanatát.
Pletyka: Taylor Swift és kedvese állítólag titokban összeházasodott