11 °C
borús égbolt
2025. május 10., szombat
Ármin, Pálma

Új kampányarca van a Hell Energynek

2024. február 14.
43.1821
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Mariann profilja, adatai
Mariann
Bruce Willis után újabb világhírű sztárral dolgozik együtt a népszerű energiaital márka, ugyanis legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét, Michele Morrone-t láthatjuk majd a jövőben.

A jóképű színészt olyan alkotásokban láthattuk, mint például a Netflixes 365 nap, de ő a Dolce&Gabbana világmárka férfia arca is. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.

Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója elárulta:

Az új reklámkampánnyal az a célunk, hogy egy újabb fejezetet nyissunk a márka sikertörténetében, ahol egy izgalmas karakter találkozik a HELL ENERGY-től megszokott értékekkel. Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával.

A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, melyekben különféle élethelyzetekben láthatjuk majd az olasz színészt.