Bruce Willis után újabb világhírű sztárral dolgozik együtt a népszerű energiaital márka, ugyanis legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét, Michele Morrone-t láthatjuk majd a jövőben.
A jóképű színészt olyan alkotásokban láthattuk, mint például a Netflixes 365 nap, de ő a Dolce&Gabbana világmárka férfia arca is. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.
Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója elárulta:
Az új reklámkampánnyal az a célunk, hogy egy újabb fejezetet nyissunk a márka sikertörténetében, ahol egy izgalmas karakter találkozik a HELL ENERGY-től megszokott értékekkel. Az együttműködés révén tovább növeljük a nemzetközi jelenlétünket, és bővítjük célcsoportunkat a fiatalabb és trendkövető generáció megszólításával.
A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, melyekben különféle élethelyzetekben láthatjuk majd az olasz színészt.
Botrány: Kanye West horogkeresztes pólókat árul