A TikTokon minden szezonban vannak kiemelkedő trendek, újabban pedig a háziállatok kerültek terítékre ilyen formában, így megszületett az 'UGASS MINT A KUTYA' szlogennel működő videós challenge.
A TikTok célja ilyen formában egyértelműen a cuiságfaktor kimaxolása.
A TikTok célja ilyen formában egyértelműen a cuiságfaktor kimaxolása.
A trendet meglovagolók a kisállat jelenléte miatt már eleve több elérést kapnak, emellett pedig a szórakozás, a nevetés és a jókedv dominál általa a felületeken. Egy lazább témát képviselő márka esetében egy személyesebb, kapcsolódásra alkalmas poszt ez.
A trend kapcsán a gazdik ugatás imitálása különböző reakciókat váltottak ki a kutyákból, melyekből most egy csokornyi esetet videó formájában mi is csatolunk a szórakozás végett.
Nagyon úgy tűnik, hogy tényleg véget ért Katy Perry és Orlando Bloom kapcsolata