Minél elégedettebbek vagyunk egy cég kiszolgálásával, illetve a vevők irányába mutatott toleranciával, annál nagyobb valószínűséggel térünk vissza ugyanoda vásárolni, és annál többet fogunk költeni - még akkor is, ah ezt előzetesen nem terveztük.
Egy tavalyi nemzetközi felmérés bebizonyította, hogy az a vásárló, akit egy boltban pozitív ingerek és élmények érnek, átlagosan 2,4-szer több pénzt költ el, mint azok, akiket nem értek hasonló ingerek, így a vásárló nem csak többet költ, hanem vissza is tér, hovatovább másoknak is ajánlja az adott üzletet.
Ma már több országban, így köztük hazánkban is komplett program indult cégeknek azzal kapcsolatban, hogy miként maximalizálják az ügyfélkiszolgálást.
A tapasztalat szerint azoknak a vállalatoknak a nettó árbevételei folyamatos növekedést mutattak, akik részt vettek a programban, és sokkal pozitívabban kezdek el viszonyulni vevőikhez.
Zátonyra futhatott Katy Perry és Orlando Bloom kapcsolata, a szakítás szélén állnak