21 °C
tiszta égbolt
2025. június 12., csütörtök
Villő

Többet költünk, ha elégedettek vagyunk

2015. június 30.
1.7941
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Brauny profilja, adatai
Brauny
Egy friss, Magyarországot is érintő kutatásból nemrégiben kiderült, hogy még a legkisebb vállalkozás árbevétele is 10-30 százalékos növekedést mutathat abban az esetben, ha a cég nagy figyelmet szentel arra, hogy fejlessze a vevőkiszolgálás színvonalát.

Minél elégedettebbek vagyunk egy cég kiszolgálásával, illetve a vevők irányába mutatott toleranciával, annál nagyobb valószínűséggel térünk vissza ugyanoda vásárolni, és annál többet fogunk költeni - még akkor is, ah ezt előzetesen nem terveztük.

Egy tavalyi nemzetközi felmérés bebizonyította, hogy az a vásárló, akit egy boltban pozitív ingerek és élmények érnek, átlagosan 2,4-szer több pénzt költ el, mint azok, akiket nem értek hasonló ingerek, így a vásárló nem csak többet költ, hanem vissza is tér, hovatovább másoknak is ajánlja az adott üzletet.

Ma már több országban, így köztük hazánkban is komplett program indult cégeknek azzal kapcsolatban, hogy miként maximalizálják az ügyfélkiszolgálást.
 

A tapasztalat szerint azoknak a vállalatoknak a nettó árbevételei folyamatos növekedést mutattak, akik részt vettek a programban, és sokkal pozitívabban kezdek el viszonyulni vevőikhez.