Az "Apró segítség, hatalmas öröm" nevű adománygyűjtő akció tavaly nagy sikerrel futott, így nem volt kérdés, hogy idén is összeáll a három szervezet.
Az idei eredmény még a tavalyi összeget is túlszárnyalta: a hat hetes kampány során a vásárlók által gyűjtött összeg 7,5 millió forint lett, amit a P&G további 20%-kal egészített ki, így 9 millió forint az az összeg, melyet a Magyar Vöröskereszt több ezer mélyszegénységben élő család megsegítésére fordíthat.
A rászorulók olyan adományokat kaphatnak majd ebből az összegből, melyek hozzájárulnak az egészségesebb és élhetőbb mindennapokhoz, továbbá a komfortosabb otthon megteremtéséhez.
Ebben az évben a kampánya arca a kétgyermekes családanya, Ördög Nóra volt, aki többek között ellátogatott nemrégiben az egyik szigetszentmiklósi óvodába, ahol olyan gyermekekkel találkozott, akik szegénységben élnek.
Lauren Sánchez világsztárokkal bulizott lánybúcsúján