Hazánkban is rengeteg olyan rászoruló család van, akiknek mindennapi gondot okoz a pelenka vásárlása, nekik segített nemrégiben a Pampers, a Rossmann és a Máltai Szeretetszolgálat, akik közös jótékonysági programjuk keretében több mint 44 000 pelenkát juttattak el kistelepüléseken élő, rászoruló családok számára.
A Pampers márka küldetése, hogy a szülőkkel, szakértőkkel és szervezetekkel együtt jobbá és kellemesebbé tegye a kisbabák világát. Az idei a harmadik év, hogy a Pampers egyik legfőbb társadalmi célja, a koraszülöttek támogatása mellett a pelenkaszegénység visszaszorítása.
A kampány 3 éve alatt a márka összesen több, mint 157 000 pelenkát adományozott a vásárlók segítségével. Parák Eszter, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs referense elárulta:
Vannak olyan települések, ahol a munkanélküliség, az egészségügyi ellátás hiánya vagy a lakhatási feltételek megteremtése jelent kihívást. Mindenhol más nehézségekkel küzdenek a családok, ezért a Máltai Szeretetszolgálat által koordinált Felzárkózó települések program egyedi megoldásokat keres... Zalakomáron sok gyermek van, így az ő biztonságuk megteremtése elsődleges feladat.
Kolbászok a palacsintában: így készül az angol toad in the hole