Az aktuális vásárlói elvárásoknak és igényeknek megfelelően alakította át budaörsi áruházát az Euronics vállalat, ezzel új, innovatív vásárlási élményt tudnak nyújtani az ügyfeleknek, akik minden eddiginél könnyebben járhatják körbe az új helyet.
A megújult áruház több mint 1500 m2-es eladóterülettel rendelkezik, valamint egy 760 m2-es raktárterülettel, ahol a legtöbb termék készletről megvásárolható. Az elmúlt időszakban sok energiát ölt a vállalat az online áruházuk fejlesztésébe, de továbbra is fontosnak tartják az offline üzleteiket.
Az új funkciókkal felszerelt áruházban a dizájn is középpontba került. A dizájnelemek a burkolattal és a mennyezeti útvonaljelölővel vezetik végig a vásárlót a boltban, ahol különböző zónákban találhatják meg a termékeket. Az Euronicsnél már olyan termékek is megtalálhatóak, mint például a baba-mama, a kert-barkács és a kibővített e-mobilitás.
Házi francia krémes