A vizsgálatok során bebizonyosodott ráadásul, hogy amennyiben az üzletek egészséges és egészségtelen ételeket is egyszerre kiáltanak ki akciósnak, az emberek mégis inkább utóbbi mellett döntenek, de legalábbis abból vásárolnak többet.
Összességében tehát még mindig az egészségtelen élelmiszerből fogy több, és a szakértők szerint a háttérben az állhat, hogy ezek általában fagyasztott készételek, vagy tartósítószerrel dúsított készítmények, amelyeket fel lehet halmozni ínségesebb időkre, hiszen nagyon sokáig elállnak.
Az egyetem munkatársai közel 30 ezer brit háztartást vizsgáltak meg az eredményekhez, miközben az is kiderült, hogy a háttérben nem is a szupermarketek a hibásak, hiszen ők ugyanolyan mértékben akcióznak egészséges ételeket is, mint egészségteleneket.
Egy 200 éves óvszer is látható a holland nemzeti múzeum legújabb kiállításán