A Viber az egyik első olyan chatalkalmazás volt a hazai piacon, amely az internet alapú hívással és üzenetküldési lehetőséggel az elsők között hódította meg a magyar közönséget, így jelenleg is közel 3 millió felhasználója van, aminek érdekében az applikáció gyártója szeretne több új fejlesztést is bevezetni a régióban, amihez stratégia partnerként a Telenort választották ki.
A Telenor felmérése szerint a hazai piacon az SMS népszerűsége a drasztikus csökkenés után stagnál, de ezzel párhuzamosan nő a mobilinternet-előfizetések száma.
A Telenor felmérése szerint a hazai piacon az SMS népszerűsége a drasztikus csökkenés után stagnál, de ezzel párhuzamosan nő a mobilinternet-előfizetések száma.
Ez logikussá tette a Viberhez hasonló chatalkalmazások számának növekedését, amihez a Telenor alkalmazkodott, és a lakossági tarifába korlátlan chatelérhetőséget épített bele, de az üzleti platformot is továbbfejlesztette.
Az együttműködés bár a jövőben bontakozik ki igazán, ellenben már most is rengeteg érzékelhető eleme van, így a Telenor itthon elsőként tett elérhetővé a Viberen keresztül egy saját matricacsomagot Hugó a bagoly néven, amit 4 nap alatt több mint 80 ezren töltöttek le.
Szintén elsőként a Telenor elindította nyilvános csevegését is, amelynek részeként a szolgáltató tábora első kézből és elsőként hallhat a különféle szolgáltatásokról és újdonságokról, de a jövőben ez a lehetőség az üzleti partnerek online kommunikációját is elősegítheti majd.
Megújul a Sziget, számtalan új helyszínnel és programokkal bővül a hazai fesztivál