A márka az alapanyagot a Parley kampányának részeként halászták ki a Maldív-szigeteket övező vizekből. Az elkészült mezeket a csapatok - Bayern München és Real Madrid - hivatalos mérkőzéseken is viselni fogják, hogy ezzel is felhívják a figyelmet a környezetszennyezés megelőzésére. 7000 darabszámban érhető el a különleges futócipő, melynek felsőrésze 95%-ban óceáni műanyagból készült, míg egyéb részeit szintén újrahasznosított anyagokból készítették.
Az adidas brand hazai marketing menedzsere elmondta:
A márka következő évi célkitűzései között szerepel, hogy legalább 11 millió, az óceánból kihalászott műanyag palackot használjanak fel sportruházatok gyártása során. Továbbá céljuk, hogy a fenntarthatóság jegyében egyre inkább átálljanak az újrahasznosított alapanyagok használatára.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben