Csakhogy Mark Zuckerberg roppant érzékeny arra, ha valaki visszaél az általa megálmodott közösségi oldal nevével és védjegyeivel, így hiába lett a kínai ital neve "Face Book", a hasonlóság így is egyértelmű volt, amiből adódott a per.
A bírósági ügy egyébiránt már tavaly elkezdődött, és meglepően gyors lefolyású volt, így a pekingi bíróság a vizsgálatok után kijelentette, hogy a Zhongshan Pearl River Drinks által gyártott Face Book nevű ital egyértelműen egy másik termék, illetve márkanév és jogtulajdon másolata, ami kárt okoz az eredeti tulajdonosának.
Érdekesség, hogy Kínában rendszeresek a hasonló visszaélések, amelyek nem minden esetben járnak ilyen szerencsés végkimenetellel.
Néhány héttel ezelőtt például az Apple pert vesztett egy olyan kínai telefonkiegészítőket gyártó vállalattal, akik az Iphone nevet választották maguknak.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben