Utazási szakértők szerint a Booking.com és más hasonló szállásfoglaló weboldalak továbbra is etikátlan nyomást alkalmaznak a felhasználókra, hogy minél előbb lefoglalják az általuk böngészett szálláshelyeket, pedig korábban már kaptak emiatt büntetést.
Jön a nyár és felpörögtek a szállásfoglaló weboldalak, hiszen ilyenkor sokan mennek nyaralni. Emiatt olyan hirdetéseket és kiemeléseket olvashatnak a felhasználók a különböző oldalakon, mint például: "Csak egy maradt ezen az áron!" vagy "legutóbbi foglalás négy órája történt".
Az ilyen félrevezető értékesítési taktika természetesen tilos, ennek ellenére továbbra is sokan alkalmazzák, pedig 2019-ben ígéretet tett többek között a Booking.com és az Agoda is, hogy ilyet nem fognak a jövőben csinálni. A szakértők azt tanácsolják az embereknek, hogy az ilyen feliratoknak ne dőljünk be.
Megérkezett a 2024-es Balaton Sound első fellépőinek a névsora