kep1#Egy Koreából indult fogyasztóélmény-kampány részeként 4 ezer okostelefont oszt ki az LG 15 országban, méghozzá annak érdekében, hogy a felhasználók a hivatalos értékesítés előtt hetekkel már tesztelhessék az új G4-et.
A kiválasztott országok között Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong kaptak helyet, a résztvevőket pedig egy korábbi kutatásban adott válaszaik alapján választják majd ki a gyártó szakemberei.
A szerencsések 30 napot kapnak majd arra, hogy teszteljék az új telefont, ezáltal annak olyan újdonságait, mint a páratlan teljesítményű kamera, a személyre szabott kezelőfelület vagy az egyedi dizájn.
Juno Cho, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója szerint "az LG G4 sikerét már az indulást megelőzően a fogyasztók kezébe helyezzük, mert hisszük, hogy ők képesek a legjobban megítélni a felhasználói élményt, nem pedig a műszaki vagy sebességtesztek".
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben