A The Coca-Cola Company 2019-ben 4,9 milliárd dollárért vásárolta meg a Costa Coffee-t, mellyel szeretnének betörni az otthoni kávé piacra.
Jelenleg a Costa Magyarországon 4 féle őrölt és szemes kávét kínál, 10 féle kiszerelésben - hiszen nem csak otthoni, hanem éttermi felhasználásra is kínálnak kávét. Ezek sötét és közepes pörölésű Signature kávékeverékek, valamint 100% arabica kávészemeket tartalmaznak. A közeljövőben pedig Nespresso kompatibilis kapszulás változatok is elérhetőek lesznek.
Nem hiába volt fontos a márka számára, hogy első között jelenjenek meg a hazai piacon, hiszen a felnőtt magyar lakosság 85 százaléka kávézik és naponta átlagosan 2,7 csészényit fogyaszt. A kávéivók 91 százaléka nap mint nap iszik otthon kávét, 53 százalékuk pedig napi szinten kávézik a munkahelyén is - bár ez az arány a járványt követően biztosan változott.
Egy 200 éves óvszer is látható a holland nemzeti múzeum legújabb kiállításán