A Procter & Gamble vállalat idén ismét elindítja #ErősÉsGyönyörű kampányát az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület támogatására, melynek célja felhívni a figyelmet a korai felismerés fontosságára és támogassák a betegek parókához jutást.
Magyarországon az emlőrák minden nyolcadik-kilencedik nőt érint élete valamelyik szakaszában. A rendszeres önellenőrzés, a szűrővizsgálatokon történő részvétel jelentősen növeli annak az esélyét, hogy időben felismerjék a betegséget és könnyebben lehessen megküzdeni vele. A kemoterápia során sokan elveszítik hajkoronájukat, ami lelkileg nagyon megterhelő.
Éppen ezért indította el új kampányát a márka, melynek során egy hónapon keresztül a Rossmann üzletláncokban minden eladott Pantene Pro-V termék után 50 forinttal támogatja a mellrákkal küzdő betegek parókához jutását. Az Egészség Hídja Összefogás a Mellrák Ellen Egyesület egyik missziója, hogy segítsen a betegeknek megfelelő parókához jutni, hogy a hétköznapokban magabiztosabbnak érezzék magukat. A minőségi parókák beszerzése nem olcsó, amit a betegség során felmerülő egyéb költségek mellett nem mindenki engedhet meg magának.
Funkcionalitás és tartósság a Fjällräven 2025-ös tavaszi-nyári kollekciójában