"Mindent megteszünk, hogy csökkentsük fogyasztóink ökológiai lábnyomát!" - állítja a P&G márka, akik nemrégiben ennek a szellemében dobták piacra legújabb hab állagú mosogatószerét.
A 61 éves Jar életciklus-analízise szerint a termék ökológiai lábnyomának mindössze 10%-át teszi ki a gyártás, 90% a fogyasztói oldalon keletkezik.
A 61 éves Jar életciklus-analízise szerint a termék ökológiai lábnyomának mindössze 10%-át teszi ki a gyártás, 90% a fogyasztói oldalon keletkezik.
Ennek tudatában a márka olyan fejlesztéseket igyekszik feltalálni, melynek köszönhetően csökkenthető az otthoni víz- és energiaszükséglet. A legújabb fejlesztéseknek köszönhetően jött létre a márka új terméke, a Jar Instant mosogatóhab.
Hab állagának köszönhetően kevesebb víz felhasználását eredményezi mosogatáskor, és új, erős formulája kétszer hatékonyabban távolítja el a zsíros szennyeződéseket és ételmaradványokat. Emellett a termék 100 %-ban PCR, azaz újrahasznosítható műanyag palackban kapható és utántölthető. A fejlesztők gondoltak a háziasszonyokra is, ugyanis a hab kézkímélő hatással rendelkezik.
Ismét szakított Megan Fox és Machine Gun Kelly