A világ vezető pelenkagyártója és az UNICEF már 10 éve harcol azért, hogy egy gyermek se haljon bele tetanuszba. Legújabb kampányuk támogatásával mi is segíthetünk a harcban.
A Pampers és az UNICEF idén ünnepli együttműködésük 10. évfordulóját, melynek során eddig 17 országban sikerült felszámolni az anyai és újszülöttkori tetanuszt. Sajnos, még további 21 országban továbbra is gondot okoz a védőoltás eljuttatása a rászorulókhoz. Éppen ezért legújabb kampányukkal az "1 csomag=1 védőoltás" mi is segíthetünk nekik. Ehhez nem kell mást tenni, mint vásárolni egy csomag pelenkát, melyen az évfordulós logó található. Ez egy védőoltást jelent, azaz egy életet.
49.000 csecsemő hal meg évente
Ördög Nóra, a népszerű műsorvezető és kétgyermekes anyuka szeptemberben ellátogatott Angolába, ahol saját szemével tapasztalhatta meg, mennyi segítséget is nyújt a védőoltások eljuttatása a szegényebb országokba. Könnyeivel küszködve mesélt élményeiről, látta egy új élet születését és a halált is néhány percen belül. Nóra elmondta:
Ha valakinek nincs kisgyermeke, ezért nem vásárol pelenkát, az is segíthet. Csupán meg kell nézni vagy megosztani a Pampers Facebook oldalán található "Kívánságok" című filmet, mely minden egyes megtekintésével vagy megosztásával egy védőoltásnak megfelelő összeget adományoz a P&G vállalat a program számára.
Ördög Nóra Angolában járt.
Már 17 országba sikerült eljuttatni az oltóanyagot.
Egy 200 éves óvszer is látható a holland nemzeti múzeum legújabb kiállításán