Ennek alkalmából Kovács Szilvia fotográfus közreműködésével elkészült egy olyan fotósorozat, amelynek részeként már most megállapítható, hogy ezekben a percekben is keményen készül a jövő olimpiáira a magyar tornász utánpótlás, akiknek mindennapjaiba és felkészítő edzéseibe az alábbi fotósorozat révén mi is betekintést nyerhetünk.
A kampány természetesen messze nem csak ennyiből áll, az augusztus 24-ig tartó jótékonysági akció részeként ugyanis azok, akik P&G termékeket vásárolnak - Always, Ariel, Gillette, Head&Shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers - a Tesco áruházakban, a vásárlás összegével a Magyar Torna Szövetséget támogathatják azáltal, hogy 5 utánpótlás csapat, név szerint az FTC YBL, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek fejlesztését biztosítják.
kép' alt=''>

David Beckham lovagi címet kap Károly királytól, Victoria pedig Lady Beckham lesz