A színész március 4-én osztott meg egy fontos posztot a Twitter követőivel, ahol a Beyond Meat céget reklámozta, amiben saját maga is benne van, mint befektető.
A színész azt is leközölte, hogy miről is szól tulajdonképpen a kampány és miért tartja fontosnak, hogy minél többen csatlakozzanak is hozzá.
A sztár azzal érvelt a tweetjében, hogyha az amerikai lakosság egésze, csak heti 1 alkalommal lecserélné a hamburgerben lévő húst növényi alapúra, az szinte olyan lenne, mintha körülbelül 12 millió autót vonnánk ki a forgalomból a környezet védelme érdekében. Leo a kezdeményezése mellett egyébként, számos növényi alapú márkát reklámoz, de arról még nincs pontos információ, hogy a színész maga is vegán életmódot folytat-e.
Every single person can help the planet and reduce climate change with one small choice every week. Join me and @BeyondMeat in our mission to rethink the future of food. #BeyondMeatPartner pic.twitter.com/Fgt1qSkIbm
? Leonardo DiCaprio (@LeoDiCaprio) March 4, 2021
Újabb tanulmány bizonyítja, hogy a húsmentes étkezés egészségesebb