Kylie Jenner nem áll meg a sminkeknél, hiszen nemrégiben dobta piacra a saját bőrápolási márkáját is.
A brand kínálatát nagyon sokan szidták és a baljós jelzések szerint, nem is igazán lett volna sikere, de a Jenner lány erre is rácáfolt.
A márka termékeit néhány nap alatt fel is vásárolták a rajongók és a cég ennek örömére máris nekiállt az utánpótlás legyártásának. A termékek nagyon csajos csomagolást kaptak, a matt rózsaszín szín és a transzparent árnyalatok dominálnak.
A termékek ára és összetétele bár nem éppen fedik egymást, mégis a rajongók többségét egyáltalán nem érdekli, hogy mit is kennek az arcukra és mindezt mennyiért. Az egyik arcradíruk botrányt is kavart a Twitter közössége között, de úgy néz ki, hogy mindez már a múlté, hiszen a brand láthatóan nagyon is sikeres lett.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben