Egy friss hazai kutatás szerint az ár, az íz és az egészség a legfontosabb szempontok, amelyek meghatározzák a hazai fogyasztók élelmiszervásárlásait, miközben sem a hazai eredet, sem pedig a fenntarthatóság nem számít lényegesnek.
Országos, reprezentatív kutatásban vizsgálta a Rama, hogy a hazai fogyasztók milyen tudással rendelkeznek a globális felmelegedésben kulcsszerepet játszó üvegház hatású gázokról, mint például a metán, ami a tejiparhoz kapcsolható.
Országos, reprezentatív kutatásban vizsgálta a Rama, hogy a hazai fogyasztók milyen tudással rendelkeznek a globális felmelegedésben kulcsszerepet játszó üvegház hatású gázokról, mint például a metán, ami a tejiparhoz kapcsolható.
A kutatás során arra is rákérdeztek, hogy a hétköznapi élelmiszerek vásárlása során milyen tényezők befolyásolják a fogyasztókat. A jelenlegi gazdasági válság miatt elsődleges az ár. A fenntarthatóság már nem ennyire fontos.
10-ből 9 válaszadó tudja, hogy bizonyos gázokat azért neveznek üvegházhatásúaknak, mert a légkörbe kerülve jelentős mértékben befolyásolják a Föld hőmérsékletét. A Rama úgy döntött, hogy kampányt indít az élelmiszerfogyasztáshoz köthető metánkibocsátással kapcsolatos fogyasztói tudatosság növelése érdekében.
Jennifer Lopez most egyáltalán nem vágyik kapcsolatra