Két fiatal srác úgy döntött, hogy megmutatja, hogy a költészet igenis érték és a mai fiataloknak sem kell elfeledkeznie az irodalmi sokszínűségről.
Így született meg a Vates márka.
A brand alapítói Bárány Bence és Csányi Péter, akik forradalmi áttörésként szánják a márkájukat, ahol a fókusz egyes versrészleteken és a költőkön van. A fiatalok elmondták, hogy már a márka neve is árulkodik, hiszen a vates szó, küldetéstudattal rendelkező költőt jelent.
Az általuk indított kampányhoz már számos ismert ember, köztük Magyarország egyik legismertebb írója
Lakatos Levente is csatlakozott és a slammer költő,
Kemény Zsófia is, aki főleg az underground berkekben ismert. A
Vates márka nemcsak trendi viseletet, hanem egy kultúrforradalmat is kíván megvalósítani, így az irodalom és a költészet sem merül a homályba. Továbbá felhívja a fiatalok figyelmét a költészetre.
Mangós tiramisu