Az énekes most egy új szerepben tűnik fel, ugyanis Kanada legnépszerűbb kávézóláncának a legújabb reklámjában szerepel, melyben órákig vár arra, hogy elsőként kóstolja meg a legújabb nyári kávét.
Kanadában a Tim Hortons olyan, mint Amerikában a Starbucks, még a legkisebb városokban található egy kávézója, ahol nem csak italokat lehet kérni, hanem nagyon finom fánkokat is.
Kanadában a Tim Hortons olyan, mint Amerikában a Starbucks, még a legkisebb városokban található egy kávézója, ahol nem csak italokat lehet kérni, hanem nagyon finom fánkokat is.
Ennek a kávézónak a reklámarca lett most Justin Bieber, aki köztudottan kanadai születésű, de már évek óta az Államokban él munkája miatt.
A vicces reklám videóban Justin egy irodában van, ahol arra vár, hogy megkóstolja a márka új italát, a French vanilla cold brew-t, melynek 16 óra kell ahhoz, hogy fogyasztani lehessen. Az ital egyébként egyedi nevet is kapott: "Biebs Brew".
Beyoncé lett a 21. század legnagyobb popsztárja