Amennyiben mi is szeretnénk, ha az idei karácsony egy kicsit boldogabb lenne néhány rászoruló gyermek számára, nem kell mást tennünk, minthogy a SPAR és INTERSPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolunk - ilyen például az Ariel, a Lenor vagy a Pampers.
Ezek után ugyanis a vételár 1 százalékát a Magyar Vöröskereszten keresztül egyenesen a rászoruló gyermekek életkörülményeinek javítására fordíthatjuk.
A promóció már él, és egészen december 7-ig biztosít lehetőséget az embereknek arra, hogy a jó ügyet támogassák.
A segítség azért is fontos, mert a KSH adatai szerint Magyarországon a társadalom közel 15 százaléka - ez mintegy másfél millió főt jelent - szegénységben él, és a 7 év alatti gyermekek több mint 40 százalékának kell minden nap szembenéznie a szegénység nehézségeivel.
David Beckham lovagi címet kap Károly királytól, Victoria pedig Lady Beckham lesz