kep1#A Telenor a Hipersuli keretein belül már korábban bejelentette, hogy a közoktatás mellett a nyári oktatási programok részeként is alkalmazni kívánja majd a sok esetben csak VR headsetként emlegetett virtuális valóság sisakokat annak érdekében, hogy még autentikusabbá tegyék a diákok számára az oktatást.
A virtuális valóság részeként ugyanis a tanulók a saját szemük előtt, kézzelfogható közelségben ismerkedhetnek meg olyan dolgokkal, amelyekkel a valóságban soha nem lenne lehetőségük vagy az anyagi gátak miatt, vagy azért, mert a történelmi jelleg okán már nincs rá lehetőség.
Amint arra már a bevezetéskor számítani lehetett, az első tesztidőszak után a kipróbáló diákok közel 98 százaléka szívesen használná a virtuális valóságot a tanórákon a későbbiekben is, méghozzá főként történelmen, földrajzon és biológián.
A virtuális valóságon alapuló tanórák során egyébiránt a diákok majdnem a fele úgy nyilatkozott, hogy sokkal jobban bele tudta élni magát a látott eseményekbe, mintha csak hallott volna róluk, sőt a gyerekek 70 százaléka annyira élethűnek vélte az élményt, hogy meg akarta érinteni a látottakat.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben