Jean Paul Gaultier, a francia divattervező egy olyan fába vágta a fejszéjét, amivel reméli, hogy még tudatosabbá tudja tenni az emberek szexuális életét, ezért elindította a 'Mindörökké biztonságos szex' kampányát.
A tervező 1996-os tavaszi-nyári kollekciójának az üzenetét hozta ismét a felszínre, amivel a fő célja az, hogy a fiatalok, de még az idősebbek is felelősséget vállaljanak az egészségükért, járjanak el rendszeresen szűrésekre és védjék meg magukat az AIDS-től és más nemi betegségektől.
kép'>
A tervező 1996-os tavaszi-nyári kollekciójának az üzenetét hozta ismét a felszínre, amivel a fő célja az, hogy a fiatalok, de még az idősebbek is felelősséget vállaljanak az egészségükért, járjanak el rendszeresen szűrésekre és védjék meg magukat az AIDS-től és más nemi betegségektől.
kép'>

A divattervező az általa tervezett 'Safe Sex Forever' zoknik eladásából befolyt összeget, egyértelműen a Sidactionhoz küldi, akik egy AIDS ellen küzdő szervezet. A tervezőnek ez a projektje, egy személyes küldetése is, hiszen jó pár évvel ezelőtt az egyik barátját ez a betegség vitte el idő előtt.
Harry herceg és Meghan hercegné is részt vett Kevin Costner jótékonysági buliján