Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Szofi Kakuk
Jaclyn Hill youtuberként kezdte pályafutását, majd a sikeres marketingkampányainak hála, sikerült megalapítania a Jaclyn Cosmetics márkát.
A nemrégiben kiadott rúzskollekciója azonban csúfos sikertelenségnek örvend.
A rúzsok tele vannak szőrrel, kenődnek,apró fekete pontok türemkednek ki a termékekből, ráadásul nem tartósak. A rajongók teljesen kibuktak és mélyen csalódtak Jaclyn márkájában. A youtuber, a botrány kirobbanása után egy-két napig nem is volt elérhető, majd egy videóban osztotta meg a véleményét.
A szőrszálakat azzal magyarázta, hogy a tömeggyártás során a munkások által használt kesztyű apró szálai keveredtek a termékekbe, az olvadósságra és a fekete pontokra csak annyit mondott, hogy oxigénbuborékok. Megerősítette azt is, hogy egyik terméke sem romlott, amelyet bizonyított is a gyártási papírokkal. Jaclyn megpróbálja menteni a helyzetet, de az biztos, hogy számos rajongója és vásárlója csalódott a márkát illetően és nem valószínű, hogy a jövőben egy újabb esélyt adnak neki.
kapcsolódó hírek, cikkek
Idén ősszel hódít a bogyós sminktrend
Ismét visszatér a 90-es évek vékony szemöldöktrendje
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben