A film a mai helyzethez alkalmazkodva mesél a család összetartó erejéről.
A Coca-Cola ismét tudja, hogyan kell megszólítania a közönségét és ennek megfelelően milyen fokú érzelmi ráhatást akarnak elérni a film üzeneteként. Az üdítőgyártó cég, nagyon ütős reklámot hozott össze, amiben egy apa próbálja mindenáron teljesíteni gyermeke kívánságát azáltal, hogy eljutatja a Mikulásnak a levelét.
A pár perces kisfilmben mindenki számára világos, hogy a cég miért pont ilyen formában érzékenyíti a nézőket, ugyanis idén mindenkinek talán az a legnagyobb karácsonyi kívánsága, hogy együtt lehessen a családjával és ez az együttlét lehetőleg ne egy online meeting keretein belül történjen meg. A filmben a fokozás után egy nagy csavar következik, ami garantáltan könnyeket csal mindenki szemébe.
Egy 200 éves óvszer is látható a holland nemzeti múzeum legújabb kiállításán