A fenntartható divat egyre inkább teret hódít a világmárkák körében is, a Föld napja alkalmából így, több globális brand is kiállt az etikus és környezetkímélőbb eljárások, törekvések mellett.
A német Maison Heroine dizájner márka például a napokban mutatta be azt a táskáját, ami 100%-ban PET-palackokból született, de a Tommy Hilfiger vagy az Allbirds sem tétlenkedett több ponton is példát igyekeznek mutatni.
A Tommy Hilfiger az egyik legújabb kapszulakollekciójuk, a One Planet által hirdetik a fenntarthatóságot, az Allbirds márka pedig az egyik közösségi média felületükön kampányol.
A német Maison Heroine dizájner márka például a napokban mutatta be azt a táskáját, ami 100%-ban PET-palackokból született, de a Tommy Hilfiger vagy az Allbirds sem tétlenkedett több ponton is példát igyekeznek mutatni.
A Tommy Hilfiger az egyik legújabb kapszulakollekciójuk, a One Planet által hirdetik a fenntarthatóságot, az Allbirds márka pedig az egyik közösségi média felületükön kampányol.
Közzétettek ugyanis egy számlálót, amivel bármelyik márka könnyedén kiszámolhatja, hogy mekkora az ökológiai lábnyoma.
Beteg lett Kamilla királyné, ezért le kellett mondania néhány programját