#
kep1#Finom támogatás név alatt egy saját márkás szaloncukrot küld a boltokba az idei karácsonyi szezonban a Magyar Vöröskereszt, akik az itthoni karitatív szervezetek közül elsőként vágtak bele kereskedelmi tevékenységbe saját márkás termékekkel - méghozzá forrásbővítés céljából.
A vállalkozásnak ráadásul rögtön két célja is volt, így egyrészt az, hogy a Magyar Vöröskereszt több anyagi erőforráshoz jusson olyan tevékenységekre, amelyeket kevésbé támogatnak, mindemellett pedig felhívják az emberek figyelmét arra, hogy tudatos választással új formában is adományozhatnak.
A Magyar Vöröskereszt már tavasszal piacra dobta ennek céljából első zseb- és fejlámpáit, az ünnepi szezon érkezésével pedig most itt az első szaloncukor, amelyek gyümölcszselés ízesítéssel, a Szerencsi Bonbon egyedi receptúrája alapján készülnek el málnás, narancsos és citromos ízben.
A 70 százalékos kakaótartalmú étcsokival bevont, klasszikus piros csomagolást kapott szaloncukrok 350 grammos csomagolásban lesznek kaphatók december 7-től a készlet erejéig, és minden eladott doboz után 300 forintot kap a Magyar Vöröskereszt.
Áprilisban érkezik A szolgálólány meséje utolsó évada