A világ egyik legjobb versenyző úszónője már másfél éve dolgozik együtt a hazai táplálék-kiegészítő gyártóval, náluk jelent meg Katinka mindkét könyve, valamint az Iron Series termékcsalád is.
Együttműködésük most egy teljesen új szintre lépett.
Mindeddig egy sikeres üzleti alapú kooperáció volt a két fél között, azonban mostantól egy teljesen új együttműködés lép életbe, ugyanis a felek egy
öt évre szóló szponzorációs szerződést írtak alá, így Hosszú Katinka a márka arca lett. Mostantól a legtöbb óriásplakáton már Őt láthatjuk, illetve a rádiós szpotokban is az ő hangja fog felcsendülni. Legelső "munkája" az Arthro Guard termék promóciója, melyet maga az Iron Lady is használ ízületeire.
Az
Arthro Guard egy olyan
prémium minőségű étrend-kiegészítő, amely 17-féle hatóanyagot, köztük glükozamint, kondroitint, kollagént, MSM-et, kálciumot és mangánt tartalmaz. Katinka így nyilatkozott az új együttműködésről:
Én mindig olyan partnerekkel dolgozom együtt, akivel megvan az a bizonyos közös nevező, közösen tudunk gondolkodni és fejlődni, ilyen cég a BioTechUSA. A tárgyalások során Lévai Bálinttal, a vállalat ügyvezető igazgatójával jó barátok lettünk, és egy ideje reggel 6.00-kor együtt indítjuk a napunkat az edzőteremben. Barátságom és nagyrabecsülésem jeléül neki ajándékoztam azt az úszódresszt, amit a kazanyi világbajnokságon viseltem. A közös szemléletnek, a sikeres együttműködésnek és a jó kapcsolatnak köszönhető, hogy ez a korábban üzleti alapú kooperáció most egy teljesen új szintre lépett.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben