A '90-es évek legszenzációsabb ikerpárja az elmúlt évtizedben szinte teljes egészében kiléptek a rivaldafényből és viszonylag csendes életet kezdtek élni, interjúkat is ritkán adtak, ám most ilyen tekintetben fordult a kocka.
Ashley Olsen és Mary-Kate Olsen a ruhamárkájuk kapcsán szólaltak fel és kifejtették azt is, hogy a közel 15 éve működő márkájuk, a The Row esetében miért is volt annyira fontos, hogy ne ők legyenek a brand arcai.
A People magazin információi szerint a lányok túl akartak mutatni a hírnéven és a valódi teljesítményüket az üzleti világban úgy felépíteni, hogy ne jelentsen előnyt a gyerekkoruktól számító színészi jelenlétük és hírnevük.
A lányok ráadásul hihetetlenül maximalisták, így úgy érzik, hogy ez nagyban hozzásegítette őket ahhoz, hogy lassan 20 éve sikeres divatmárkát vigyenek.
Ashley Olsen és Mary-Kate Olsen a ruhamárkájuk kapcsán szólaltak fel és kifejtették azt is, hogy a közel 15 éve működő márkájuk, a The Row esetében miért is volt annyira fontos, hogy ne ők legyenek a brand arcai.
A People magazin információi szerint a lányok túl akartak mutatni a hírnéven és a valódi teljesítményüket az üzleti világban úgy felépíteni, hogy ne jelentsen előnyt a gyerekkoruktól számító színészi jelenlétük és hírnevük.'>
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben