A New York-i divathéten páratlan marketingfogást alkalmazott a Moschino márka, egy nagyméretű cumisüveggel jelezték, hogy Gigi Hadid nemcsak szupermodell, hanem lassan az egy éves Khai édesanyja is.
A show kreatív igazgatója, Jeremy Scott volt az, aki végül kitalálta ezt a trükköt és még arra is rávette a modellt, hogy vegye a szájába a cumi részét, hogy még autentikusabb legyen az egész show.
A show kreatív igazgatója, Jeremy Scott volt az, aki végül kitalálta ezt a trükköt és még arra is rávette a modellt, hogy vegye a szájába a cumi részét, hogy még autentikusabb legyen az egész show.
Az egyedi bemutatóval az olasz márka nagyot szólt a divatmustrán.
A bemutatón nemcsak Gigi babás szettje volt igazán szürreális, hanem az is, hogy a Bryant Park kellős közepén több hasonló stílusú, baba-mama ruhába bújt modell is kereste a helyét.
Funkcionalitás és tartósság a Fjällräven 2025-ös tavaszi-nyári kollekciójában