Az alig 21 éves szupermodell egyre több felkérést kap különböző divatcégektől, most éppen a Versace ház tavaszi-nyári szemüveg-kollekciójának Greca Stars projektjében tűnik fel.
Gigi így az olasz divatház kampányarca lett. Az új kollekció keretei tükrözik a márka örökségét.
Gigi Hadid egyre több munkát kap a divat világában, ráadásul most már napszemüveg kampánya is lett a Versace-nak köszönhetően. Sőt, nemrégiben az is kiderült, hogy a divatmákra az őszi ruhakollekció kampánya során is Gigi-t választotta arcának. A márka legújabb kollekciójában ismét feltűnik a már ikonikusnak számító Greca minták, de több modellen is találhatóak Swarowski kristályok, amitől még szexibbek és csillogóbbak a napszemüvegek.
Megújul a Sziget, számtalan új helyszínnel és programokkal bővül a hazai fesztivál