Tíz éve vezette be az építőkockákkal foglalkozó vállalat a Friends játék szetteket, melyek a közelmúltban egy frissítése estek át és új szereplők érkeztek a Unity Street-re, az új készletek bevezetéséhez pedig egy friss kutatást is végzett a márka.
Egy globális felmérés során 8 000, 6 és 12 év közötti gyermeket - köztük magyarokat is - kérdeztek a barátságról és annak fontosságáról az életükben. Ebből kiderült, hogy a megkérdezett gyerekek 94% a barátaiknak köszönhetően boldogabbnak érzik magukat. Továbbá tízből kilenc gyerek úgy gondolja, hogy jó, ha vannak olyan barátaik, akik a megszokottól eltérő dolgokat tanítanak nekik.
Érdekesség, hogy mindössze a gyerekek egyharmada mondta, hogy találkozott olyan TV műsorral vagy online tartalommal, amelyben felmerült a barátok közötti vita vagy más problémák. A Lego most ezen változtatni fog, ugyanis az új Friends készletek mellé készült egy YouTube-on futó TV sorozat, melyben már konfliktusokkal is találkozhatnak a gyerekek. A TV sorozatot a márka a Geena Davis Institute on Gender in Media intézet együttműködésével dolgozta ki, hogy biztosan olyan narratívák szülessenek, amelyek nemcsak hitelesek és átélhetőek, hanem befogadhatóak is a gyerekek számára.
Áprilisban érkezik A szolgálólány meséje utolsó évada