Az applikációnak hála a fogyasztók a jövőben azonnal és közvetlenül jelenthetnek a NÉBIH számára bármilyen felfedezett és bizonyított élelmiszer-biztonsági szabálytalanságot, aminek köszönhetően az áruházak és boltok bármikor megüthetik a bokájukat majd, ha nem figyelnek oda a higiéniára vagy a biztonságra.
A NÉBIH Navigátor egyelőre még csak Androidos okostelefonokon érhető el, segítségével azonban a vásárlók jelezhetik a helyszínt, valamint a probléma okát, amelyeket a hatóság szakemberei a lehető legrövidebb időn belül igyekeznek majd kivizsgálni.
Az applikáció segítségével olyan szabálytalanságokat jelenthetünk majd be, mint a lejárt minőségű vagy jelöletlen, esetleg emberi fogyasztásra alkalmatlan termékek, a higiénia hiányosságai vagy éppen a helytelen tárolás.
Panaszunkat jelenthetjük telefonon át, e-mailben, de akár még fényképet is küldhetünk róla a NÉBIH-nek.
Egy 200 éves óvszer is látható a holland nemzeti múzeum legújabb kiállításán