A Lenor nemrégiben készített egy kutatást az Egyesült Királyságban a 18-45 év közöttiekkel, melyben arra keresték a választ, hogy milyen titkokzatos ereje van az illatoknak, amitől magabiztosabbak és csábosabbak lehetünk.
A 18-24 évesek közel kétharmada (64%) nagyon fontosnak tartja, hogy csábító legyen a mindennapokban, mely egy jó illattal el is érhető.
A 18-24 évesek közel kétharmada (64%) nagyon fontosnak tartja, hogy csábító legyen a mindennapokban, mely egy jó illattal el is érhető.
Arra a kérdésre, hogy mi a legvonzóbb egy potenciális pertneren, a válaszadók többsége a mosolyt jelölte meg, a második helyen a szemek állnak, míg 61% pedig az illatot jelölte meg harmadikként. A nők erősebben vonzódnak partnerükhöz, ha jó az illata: a férfiak harmada szerint párjuk szexisebbnek tartja őket, ha aftershave-től illatoznak.
A nők és a férfiak egyaránt a pézsmát és a mély, fás jegyű illatokat tartják a legérzékibbnek. Ezen felül a férfiak a gyümölcsös, citrusos jegyeket tartják csábítónak, a nők a finomabb, fehér virágok illatához vonzódnak. Mindezek figyelembe vételével jött létre a Lenor legújabb termékcsaládja, a Parfum des Secrets öblítők, melyek hosszantartó parfümillatot biztosítanak ruháinknak.
Két könyvújdonság a forró nyári napokra a még forróbb hangulatért