Az Erste Bank egy friss felmérést készített az ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából, melyből kiderül, hogy a szerelem napján, bizony sokkal többet költenek a férfiak étteremre, virágra, fehérneműre, ám ennél aggasztóbb az a tény, hogy a fiatalok ennél sokkal többet képesek költeni.
Az átlagos napi kártyás vásárlások összege február 13-án és 14-én 16 százalékkal volt nagyobb az elmúlt három évben, mint a januári napi átlagos költés. Az idősebbeknél alig emelkednek a kiadások a Valentin-napi üzletkategóriákban, ám a fiatal felnőtteknek, a Z generáció tagjainak azonban ilyenkor a pénz nem annyira számít. A bank szerint nem baj, ha figyelünk szerelmünkre, de a pénzügyi egészségünket ilyenkor sem szabad veszélybe sodorni.
Ezeket a könyveket olvastuk júniusban - könyvajánló