Valentin-napon sokan szeretik apró ajándékkal meglepni kedvesüket, ám egy friss banki felmérés szerint 16 százalékkal többet költünk ezen a napon, mint a januári napokon, a Z generáció tagjai pedig 355 százalékkal adnak ki többet ajándékokra ilyenkor.
Az Erste Bank egy friss felmérést készített az ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából, melyből kiderül, hogy a szerelem napján, bizony sokkal többet költenek a férfiak étteremre, virágra, fehérneműre, ám ennél aggasztóbb az a tény, hogy a fiatalok ennél sokkal többet képesek költeni.
Az átlagos napi kártyás vásárlások összege február 13-án és 14-én 16 százalékkal volt nagyobb az elmúlt három évben, mint a januári napi átlagos költés. Az idősebbeknél alig emelkednek a kiadások a Valentin-napi üzletkategóriákban, ám a fiatal felnőtteknek, a Z generáció tagjainak azonban ilyenkor a pénz nem annyira számít. A bank szerint nem baj, ha figyelünk szerelmünkre, de a pénzügyi egészségünket ilyenkor sem szabad veszélybe sodorni.
Egy nő nem hajlandó a férjének főzni, miután az kijelentette, hogy nem fog mosogatni