Egy friss hazai felmérés szerint átlagosan 2-3 órát töltenek el a vevők a bevásárlóközpontokban a kuponos akciók kedvéért, és akár kilométereket is képesek sétálni vagy sorba állnak az üzletekben, ha elég nagy az árengedmény.
Az Etele Pláza legfrissebb online kutatásából kiderül, hogy a vásárlók 3-5 kilométert is legyalogolnak egy kuponos bevásárlás során, így akár több száz kalóriát is elégethetnek. A megkérdezettek kétharmada (62%) legalább havonta egyszer igénybe veszi a kuponokat, sőt minden harmadik (29%) vevő hetente felhasználja ezeket bevásárlásai során.
A magyar vevők imádják a kuponokat, és a legtöbbször várják is az ilyen akciókat. Általában ruhára, cipőre, élelmiszerre és tisztítószerekre használják fel a kuponokat, melyekkel átlagosan 5-10 000 forintot spórolnak. Hamarosan indul az Etele Kuponnapok, amikor a népszerű plázában izgalmas akciókra csaphatnak le a vásárlók. A felmérés arra is rámutatott, hogy a kuponos bevásárlásnak leginkább egyedül (32%) vagy párral (28%) indulnak neki az emberek.
Suki Waterhouse szerint Robert Pattinson a legjobb apuka a világon