Ed Sheeran nagyon kedveli a Heinz márkát, mi sem bizonyítaná ezt jobban, mint a ketchupos üveget ábrázoló tetoválása.
A márka legújabb kampányához pedig, keresve se találhattak volna jobb alanyt.
Ed Sheeran nem sűrűn szerepel reklámokban, ahhoz képest, hogy mekkorra hírességnek számít, de amiben hitelesnek érzi magát arra a felkérésre szívesen igent mond. Ez a Heinz márkánál tulajdonképpen gondolkodást sem igényelt, hiszen az énekes odavan az amerikai cég által gyártott ketchupért.
Ed a kampányvideóban egy 'fancy' étterembe látogat és miután kihozzák elé az ételt nem bírja megállni, hogy ne locsolja meg egy kis paradicsomszósszal, amit a táskájából emel ki. Ed remek a szerepében, úgy alakít, mint az 1994-ben készült a Két Lotti című filmben Charlie karaktere az éttermi jelenetben a ketchuppal.
Ismét szakított Megan Fox és Machine Gun Kelly