A hírességek szeretnek különféle saját márkákat indítani, hogy minél több lábon meg tudjanak állni és a híres akciósztár az energiaitala mellett most elindítja Papatui nevű kifejezetten férfiaknak szánt, új szépségápolási márkáját.
Dwayne Johnson közösségi oldalán jelentette be a hírt, miszerint hamarosan kapható lesz a férfiaknak szánt szépségápolási termékcsaládja, amely bőr-, test-, haj- és még tetoválásápoló termékeket is tartalmaz. Egy videóban Johnson arról beszélt, hogy a wellness, az ápolás és a férfiak jobb törődésének híve, ezért szeretett volna egy új márkát indítani.
A színész azt is elárulta, hogy a nyilvánosság előtt már sokszor kérdezték őt a rajongók az edzéséről, étkezéséről és vállalkozásairól, de csak titokban kérdeztek rá a bőrápolási rutinjára. Sosem értette, hogy a férfiak miért nem mernek nyíltan beszélni a szépségápolásról, ezért hozta létre a Paptuit, mely egy olcsó termékcsalád, ugyanis minden darabja kevesebb, mint 10 dollárba (3600 forintba) kerül.
Az idei szezonban hódítani fognak a baseball sapkák