Dwayne Johnson közösségi oldalán jelentette be a hírt, miszerint hamarosan kapható lesz a férfiaknak szánt szépségápolási termékcsaládja, amely bőr-, test-, haj- és még tetoválásápoló termékeket is tartalmaz. Egy videóban Johnson arról beszélt, hogy a wellness, az ápolás és a férfiak jobb törődésének híve, ezért szeretett volna egy új márkát indítani.
A színész azt is elárulta, hogy a nyilvánosság előtt már sokszor kérdezték őt a rajongók az edzéséről, étkezéséről és vállalkozásairól, de csak titokban kérdeztek rá a bőrápolási rutinjára. Sosem értette, hogy a férfiak miért nem mernek nyíltan beszélni a szépségápolásról, ezért hozta létre a Paptuit, mely egy olcsó termékcsalád, ugyanis minden darabja kevesebb, mint 10 dollárba (3600 forintba) kerül.
Már az 1860-as évek óta vásároljuk a szív alakú csokoládédobozokat