Az IKEA a világ elsőszámú lakberendezéssel foglalkozó cége és úgy tűnik, hogy mindez nem elég a brandnek és új projektekkel rukkolnak elő a népszerűség megtartásáért.
A svéd márka most több nagyvárost is bevett és bemutatótermet építtetett a metrókban.
Az IKEA Párizsban és New Yorkban is felépített kis méretű bemutató blokkokat, ahol a fókuszt az apró háztartási eszközök és a praktikus bútorok kapták. A bútorcégnek az a célja, hogy folyamatos kontaktot tudjon tartani a vevőkkel és felmérje a piaci igények sokszínűségét.
A furcsa helyszínválasztást azzal magyarázták, hogy a metrólejárókban az emberek többsége néhány percet mindenképp várakozik és a napi utazgatással a reklám hatása is megfelelően rögzülni tud, így biztos, hogy nagy arányban növekedni fognak a bevételeik is, az apróságokból álló árukészleteknél.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben