kep1#Úgy tűnik, hogy a svéd Ikeának a valóságban is sikerült megalkotnia azt a tükröt, amelyet a Hófehérke és a hét törpe című mesében a gonosz mostoha használt arra, hogy megtudhassa: ki a legszebb a vidéken.
A szimplán motivációs tükör néven emlegetett találmány lényege ugyanis, hogy a vásárlók minden reggel, amikor belenéznek a tükörbe, az valamilyen kedvességgel szolgáljon számunkra, így bókol nekünk, hogy ettől jobban érezhessük magunkat.
Felmérések szerint minden harmadik ember a reggeli ébredés után szörnyen érzi magát, de főként azután, hogy belenézett a tükörbe, azonban ha valamilyen kedves bókot kapnak, akkor általános hangulatuk lényeges javulást mutat.
A motivációs tükör ezt az elvet kívánja kihasználni a siker érdekében, így a Microsoft által fejlesztett Kinect mozgásérzékelős technológia által képes arra, hogy felismerjen minket, illetve ne általános, hanem mindig személyre szabott bókokkal tudjon ellátni minket.
Chris Evans elárulta, hogyan kérte meg felesége kezét