A koronavírus-járvány hozadékaként a divatipar is igyekszik lépés tartani és innovatív ötletekkel előrukkolni, sok esetben a fennmaradás, sok esetben pedig a környezetvédelmi törekvések érdekében, aminek kapcsán most a Dior és a Burberry is újat mutatott.
Az elmúlt hónapokban a Dior egyik ikonikus táskája, a 'Dior Caro' illetve a Burberry is szabásmintákat cseréltek, amivel egyfelől reflektálni kívánnak a megújulási szakaszra, ami szinte minden iparágat érint.
Az elmúlt hónapokban a Dior egyik ikonikus táskája, a 'Dior Caro' illetve a Burberry is szabásmintákat cseréltek, amivel egyfelől reflektálni kívánnak a megújulási szakaszra, ami szinte minden iparágat érint.
A 'Dio Caro' termékéhez közel 20. 000 öltés volt szükséges és már több árnyalatban is elérhető a webshopon, így a márka szerelmesei most igazán örülhetnek.
A Burberry sem késlekedett sokat, ők egy olyan kollaborációval jelentek meg, ahol a terepminta és a bomberdzsekik világa ötvöződik egy új formai világgal, ami már a tavaszi gardróbfrissítés trendjét is előrejelzi.
Lauren Sánchez és Jeff Bezos végre kimondta a boldogító igent