A shanghaji divathetet azonban, mégis megrendezték, ezúttal online formában.
A divatszakma is erősíti azokat az ágazatokat, ahol most sokkal jobban megérzik a szférában dolgozó tervezők, vállalkozók is egyaránt a vírus gazdasági hatásait. A koronavírus miatt azonban, a szervezők nem szerették volna lemondani a shanghaji bemutatókat, így az Alibaba TMall platformja által közel 2,5 millió embert sikerült bevonzania az újszerűen megrendezett eseménynek.
Az új helyzetbe gyorsan belezáródtak a tervezők is, akik sokszor a saját műhelyükben mutatták be a legújabb ruhakölteményeiket, gyorsan reagálva a nézőik kérdéseire, igényeire egyaránt. A shanghaji bemutatók közben ráadásul, folyamatosan erősödött a nézők vásárlási kedve is, akik rögtön lecsaphattak az általuk preferált ruhák egyikére.
Chris Evans elárulta, hogyan kérte meg felesége kezét