Mint kiderült, az önmagukat kreatívnak tartó felnőttek gyermekkorukban legalább hetente rajzoltak, és belőlük lett a felnőtt lakosság kreatívabb rétege, akik kikapcsolódásként sokkal gyakrabban választanak maguknak felnőttként is kreatív hobbit, ellentétben az emberek többi felével, akik sorban a filmnézésnek, a zenehallgatásnak és az olvasásnak hódolnak a leginkább szabadidejükben.
A felnőttkori magyar lakosság szerint a kreativitás hiányának 32 százalékban az időhiány, 18 százalékban az anyagiak, 13 százalékban a környezet és 10 százalékban a stressz szab határokat.
Ahogy a kutatásból is kiderült számtalan tényező van hatással alkotókedvünkre és kreativitásunkra, melyek visszafogják a kreatív énünket. Ezért is örülök, hogy sikerült a Yoga Bookkal egy olyan terméket alkotnunk, mely pozitív hatással lehet a felnőttkori kreativitásra, és egy csipetnyi gyermeki felszabadultságot tud csempészni a mindennapjainkba - mondta el Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója a felméréssel kapcsolatban.
"Rám ezer virággal szórtad a tavaszt..." - virágséta a Fiumei úti Sírkertben